Kakepiken.

Ålesund er Fantastisk!


Jeg elsker naturen i Ålesund, jeg har falt helt pladask. Det er noe så forlokkende med de dype fjordene og høye snekledde fjellene. Disse bildene har jeg tatt på min forrige 5 dagers tur, og dagen jeg kom til Ålesund var det så flott vær og godt og varmt i solen. Jeg gikk opp på Aksla til turisthytta og tok bilder av den spektakulære naturen. Håper dere liker bildene like godt som jeg gjør.
Turen opp til toppen av Aksla er spektakulær i seg selv, det er mange mange trappetrinn rett oppover i fjellet og det er høyt ned på kantene det kan jeg love. Men når Amerikanske turister fra hurtigruta klarer det så skal jaggu jeg klare det også. Heisann! Der sneik det seg inn litt dialekt. Funfact…, jeg er jo egentlig skikkelig bygdejente 😉
aa2aa4aa1

Utsiketen blir bedre og bedre desto høyere opp jeg klatret.
aa3aa8aa7aa6aa5

Til sist kommee noen av bildene jeg har lagt ut på instagram i løpet av de siste dagene. Følg meg gjerne på instagram, jeg heter selvklart «Kakepiken» der også 🙂
collageaa1
På bildet øverst til venstre har jeg vært hos Sans Stylistene i Trondheim og fikset håret mitt. Jeg går hos Inger Anne som også er en god veninne fra barndommen. Jeg ble superfornøyd med resultatet, det ble en del kortere men det måtte til siden tuppene var eget slitne.
Bildet nederst til høyre er tatt fra toppen av Aksla.
__________________________________________________________________________________________________
I kveld skal jeg og mannen min på førpremiere på Hele Norge Baker i Oslo’s eldste konditori. Jeg gleder meg masse, og senere i dag kommer et lite innlegg med noen av mine private bilder fra innspillingen. Gleder dere dere til søndag kl 20? Det gjør jeg!!! 🙂

Skriv din kommentar her.