Kakepiken.

All about the Hair…


Mange av dere har spurt meg om håret mitt. Og jeg vil mer enn gjerne fortelle. Før jeg deltok i Hele Norge Baker satt jeg i extensions, dette er noe jeg har benyttet i flere år, tidligere var jeg helt blond, men har nå slått meg til ro med en mer brun/blond look med mer spill i.
Håret er satt på hos Hendrix Hair avd Majorstuen. Frisøren som satt det på heter Hilde Christina, men alle som jobber der er sinnsykt flinke, så jeg hadde stolt på alle sammen når det gjelder håret mitt.
Hendrix Hair sitt sitt konsept går ut på å være utrolig dyktige til en bra pris. De er en god del rimeligere enn mange av de andre High End salongene i Oslo, men gjør en minst like bra jobb om ikke bedre.
Helene_Hele_Norge_baker
haircollage

På bildet øverst til venstre er jeg sammen med Aina som også er med i Hele Norge Baker, bloggen hennes heter ainasfrosting.no og du finner den her.
På bildet nederst til venstre er jeg sammen med min BFF Elisabeth. Hun var min forlover i bryllupet 🙂

Håret jeg fikk satt på var av tipp topp kvalitet og er av Hendrix Hair sitt eget merke. Når de satt det på så fikk de det til å se helt naturlig langt ut noe som er veldig viktig for meg. Jeg hadde håret i hele 10 måneder! Jeg reiste tilbake i salongen for å få heiset opp håret ca hver 3. måned, det må man om det skal holde seg fint. Jeg vasket det med supre produkter fra Hempz, og brukte hele serien, shampoo, conditioner, kur og olje. Disse produktene er supre for extension hår siden de ikke inneholder proteiner som kan skade og slite på extension håret.
Hendrix Hair har egen nettside som du finner HER og du kan nå de på tlf 22605083, og Frisøren min Hilde Christina når du på tif 979 73 322

Så da vet du hvor du bør fikse håret ditt neste gang 😉

Skriv din kommentar her.