Kakepiken.

Premierefest for Hele Norge Baker!


Hei og god kveld til alle mine kjære lesere.
I går var jeg som kjent på premierefest for Hele Norge Baker på erverdige Halvorsens Konditori i Oslo. Endelig var det tid for å feire oppstarten av sesongen vi har ventet så lenge på. 10 måneder er lenge å ha munnkurv om noe sånnt altså 😉
Alle deltakerene ble på forhånd bedt om å ta med en kake hver noe alle klarte utenom meg. Siden jeg hadde vært borte på jobb 3 dager sammenhengende før festen så var det vanskelig å ha med noe i denne omgang.
Deltakere med følge ankom lokalet samlet og vi fikk cava og fikk hilse på masse folk vi kjente igjen fra produksjonen, det var helt fantastisk gøy 🙂
fest2
Som sagt så hadde de fleste med en kake hver som skulle representere bakeren som person. Vakre Anne-Kat hadde med seg denne rosa sjokoladekreasjonen. Hun blogger på vakrekaker.no
fest7
På bildet nedenfor kan dere se alle kakene som deltakerene hadde med seg. Jeg starter på toppen og jobber meg fra venstre til høyre og forteller hvem som har laget kaken og evt linker til mine fantastiske medbakere sine praktfulle blogger så kan dere blir bedre kjent med de før premieren nå på Søndag 🙂
Anne Kat – www.vakrekaker.no
Knut Olav – www.hrknutsen.no
Marit – www.bakeprosjektet.no
Vegard
Iren
Souheila
Aina – www.ainasfrosting.no
Robert
Anne
Camilla – www.bakerinnen.no
– Camilla har laget kaken i modten på bildet nederst. Hun vant «smakstesten» som dommerene og Line foretok og fikk med seg en flaske Cava hjem 😉 Gratulerer!
collagefest1fest8fest5
På bildet under står vi alle sammen med forrige års vinner Ida.
fest3Jeg måtte snike til meg et bilde med Øyving og Pascal.
fest11

Kvelden gikk fort og høydepunktet var når vi fikk se den første episoden. Herreminn, så gøy å se hva de andre deltakerene holdt på med rundt om kring på stasjonene sine. Dere kan bare glede dere, dramatikk og spenning fra første episode 🙂
_______________________________________________________________________________________________
Har du lyst til å følge meg på Facebook eller Instagram så blir jeg kjempeglad. Jeg oppdaterer Instagram daglig, ikke bare med bakerelaterte temaer men mye fra hverdagen som flyvertinne og andre morsomme saker 🙂 Hit Follow 🙂
Facebook
Instagram

Én kommentar

  1. RRH

    Så gøy, dette må jeg begynne å følge på:D Og du er bare slående vakker! Du kler den kjolen her fantastisk godt

Skriv din kommentar her.