Kakepiken.

Surprise Babyshower


I går kveld hadde jeg invitert mine søte venninner til en Hele Norge Baker kveld hjemme hos meg i Sandvika. Det en ikke viste var at det egentlig var et overraskelses babyshower. Min veninne Hanne er gravid og skal ha en liten gutt til sommeren og det er klart at det skal gjøres stas på. Det aller beste var at hun overhodet ikke ante noen ting og det var virkelig en overraskelse. Kjempegøy! Jeg legger ved et lite bildedryss fra kvelden. Jeg bakte sjokolade cupcakes med cream cheese frosting og en stor jordbærkake med sukkerbrødbunn, creme de mousseline, friske jordbær, pisket krem og italiensk marengs. Jeg tror alle gikk fra leiligheten mette og gode om ikke annet.
bs4bs5bs1bs3bs2bs7

Ingenting ble utelatt, det ble gaver, bleiekake, cupcakes, kake og pizza og «the mom to be» virket kjempefornøyd med det hele. Bollene var det min søte venninne Inger Anne som kom med, de var helt nydelige med daim biter inni, mmm.
Kvelden ble avrunnet med episode 2 av Hele Norge Baker, hvor dere så at jeg bakte meg til å få bli med en uke til…
_____________________________________________________________________________________________________
Håper dere alle har hatt en flott dag og at resten av uken blir super.
Jeg legger ut oppskrift på cupcakes og kaken senere i uken 🙂

Én kommentar

  1. Christine

    Jeg sier bare, WOW! Utrolig flotte cupcakes! De må jeg prøve meg på. De både så og hørtes helt fortreffelige ut. Veldig kjekt å følge bloggen din 🙂

Skriv din kommentar her.